środa, 30 kwietnia 2014

Slim Konkurs z poprawką!!!

Ponawiam ten konkursowy post, gdyż dostałem kilka wiadomości, o tym się trochę wstydzicie ubiegać o takie nagrody. Prywatne wiadomości również wezmą udział w zabawie. Nie obawiajcie się tego, że chcecie się zmieniać na lepsze. Wstyd to stać w miejscu i obwiniać otoczenie. Wszystko w Waszych rękach!
Kilka dni temu opublikowałem posta dotyczącego zabiegu lipolizy laserowej, który pomaga w pozbyciu się tak niechcianego tłuszczyku z naszego ciała. Wszystkiego można dokonać w jednym z 12 punktów Slim Express na terenie kilku miast Polski (więcej szczegółów na moim poprzednim poście i na http://www.slim-express.pl/). Zabieg jest nieinwazyjny, więc nie obawiajcie się bólu, śladów na ciele itp. Urządzenie skieruje na wasze ciało światło, które zmniejszy wasz obwód w pasie!
     Wracając do konkursu, to do wygrania mam 4 vouchery na jednorazowe skorzystanie z opisywanego zabiegu. Aby je wygrać, wystarczy jedynie polubić mój profil na Facebooku (https://www.facebook.com/sportstajler.tomasz) i na jego łamach umieścić ulubiony utwór (link YouTube), który motywuje Ciebie do działania. Like i link na profilu to Wasze zgłoszenie do konkursu i spośród Was wylosuję vouchery. Nagrody do obioru osobistego w Warszawie, a w innych przypadkach postaram się o pocztowe rozwiązanie. Losowanie za około tydzień. Zabieg jest dobry dla tych zalatanych, którzy nie mają czasu na sport, jak i dla osób potrzebujących wsparcia w treningu w drodze do pięknej sylwetki. Zrób sobie, lub komuś bliskiemu prezent. Powodzenia!


Sponsorem nagród jest firma Slim Express  

3 komentarze:

  1. Ciekawy post :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. co bierzecie na zakwasy? ja łykam alkagen co jeszcze kupic poza tym: http://www.dso.pl/olimp-endurance-alkagen-p-5944.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam sok wiśniowy i lekkie bieganie w dni beztreningowe, lub basen dla rozchodzenia zakwasów

      Usuń