sobota, 7 czerwca 2014

Spartan Race w Polsce!!!

    

      Nadeszła wiekopomna chwila. Po raz pierwszy w Polsce odbędzie się Spartan Race. 30 sierpnia do Krynicy Zdrój przybędą rzesze spragnionych prawdziwych wyzwań. Wyścig z przeszkodami wymagający wytrwałości i charakteru nadciąga. Jego dokładniejszy opis przedstawiałem w jednym z moich starszych postów (http://sportstajler.blogspot.com/2013/09/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html). Będzie to wyścig typu Spartan Sprint, czyli 5 km i 15 przeszkód. Najkrótsza z możliwych opcji, to dobry początek na sprawdzenie swoich możliwości. Ja szczerze mówiąc nie wierzyłem, ze impreza się odbędzie i w tym roku zaniedbałem swoje treningi biegowe. Jednakże wierzę w swoją formę i dwu miesięczny okres przygotowawczy do zawodów. Byle by tylko sprawy nie powiązane z formą się ułożyły. Zapisu do wyścigu można dokonać na oficjalnej stronie do której podaję link: http://spartanrace.pl/wyscigach/krynica-spartan-sprint-30-8-2014 . Jako przedsmak tego, czego można się spodziewać w Krynicy podrzuciłem kilka fotek z podobnych imprez.











Mam nadzieję, że zarówno ja, jak i Ty czytelniku zmotywujemy się do wzięcia udziału. Już mi się zaświeciła kontrolka WYZWANIE. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz